Friday 13 October 2017

New Baby Boy Card


Today I would like to share a New Baby Boy card which I made with papers from The Peony Avenue Studio75.

Moją dzisiejsza kartkę z okazji narodzin chłopca zrobiłam z papierów z kolekcji The Peony Avenue Studio75.


The little rocking horse is from Agateria and flower die is from Crafty Individuals. I handmade all flowers :) 

Konik jest z Agaterii, a kwiatkowy wykrojnik jest od Crafty Individuals. Kwiatki zrobiłam samodzielnie :)


Thank you so much for stopping by!
Pozdrawiam!
Joanna

12 comments:

  1. Śliczności :)Uwielbiam koniki na biegunach :)

    ReplyDelete
  2. Piękna Asiu, taka do włożenia w ramkę 3 D i na ścianę :)!

    ReplyDelete
  3. Śliczna karteczka i wszystko pięknie dobrane:). Pozdrawiam serdecznie:).

    ReplyDelete
  4. Urocza! Bialo-miętowe kwiatki bardzo ładnie wyglądają na niebieskim tle.

    ReplyDelete
  5. Prześliczna, delikatna karteczka! Kwiaty jak zawsze cudowne :)

    ReplyDelete
  6. Przepiękna kartka. Prawdziwe cudeńko!

    ReplyDelete
  7. Ja też do Ciebie zaglądam :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...